Vegyes köret: Minden amit bÍrok

Vegyes köret: Minden amit bÍrok

Nekem a Balaton.........

2018. július 30. - Zsupsz!

Na, hát a Hold jól meg nem mutatta magát hiába kémleltük az eget eszeveszettül, de legalább az idő jobb lett. Legalábbis én szeretem a meleget, nekem ez jelenti a nyarat. Szegediként hozzá szoktam a forrósághoz, úgyhogy nem okoz gondot átvészelni ezt az egy hét hőséget. Végre lehet csobbanni a Balcsiba. Ez nagy előny veszprémi lakosként, hogy munka után gondolok egyet, leugrok kb 15 perc alatt Füredre vag Almádiba és már a magyar tengerben lubickolok. Bár az emberek sokaksága nem vonz. Még szerencse, hogy van két jó barátunk is, akiknek van saját vitorláshajója, és el is szoktak hívni magukkal, így a tó közepén, ahol annyira nem koszos a víz és nincs tömeg, el lehet viselni valahogy. :)

Amondó vagyok, mindenki, aki tudja fogja a kalapját és irány a legközelebbi strand, mert már nincs sok a nyárból. Hazsnáljuk ki, amíg lehet! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vegyeskoret.blog.hu/api/trackback/id/tr8514150833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása