Vegyes köret: Minden amit bÍrok

Vegyes köret: Minden amit bÍrok

"Minden, amit el tudsz képzelni, valóságos." / Pablo Picasso/

2018. augusztus 02. - Zsupsz!

Az evésen és a kerékpározáson kívül akad még egyéb dolog, ami roppantul közel áll hozzám. Ilyen pl: a zene. Gyerekkoromban 6 évig zongoráztam  és emellett énekeltem is, versenyekre jártam, szóval egész tehetséges voltam. Később a rajzolás kerített hatalmába. Annyit rajzoltam délutánonként suli után, hogy még enni is elfelejtettem. Kipróbáltam felnőtt fejjel a logó tervezés rejtelmeit is természetesen már számítógépen, és persze a sokak által kedvelt tevékenység mint a fotózást sem hagytam figyelmen kívül. Veszprémben az UNIFEST keretein belül tertandó különböző művészeti versenyeken még indultam is a képeimmel. Büszkén mondhatom, hogy első alkalommal a 3. helyezést, második alkalommal a 2. helyezést értem el :) Szóóóval érdekelnek a kreatív foglalkozások, jó lenne, ha a munkám is ebből állna, de sajnos Veszprém kis város ahhoz, hogy tudjak érvényesülni. Ahhoz nagyon nagyon nagyon jónak kell lenni, ahhoz pedig nyilván sokat kell tanulni, és én már nem vagyok huszonéves, persze öreg sem, de már inkább a családtervezésen gondolkodom. Na mindegy. Kb fél éve elkezdtem írni. Böngéztem a facebook-on és találtam egy oldalt tele csodás képekkel. Vörös Eszter Anna képei lennének azok. Azon kaptam magam, hogy bámulom ezeket az alkotásokat, nem bírom levenni róluk  a szemem. Azon agyaltam, hogy milyen jó lenne egy mesét olvasni ezekről a teremtményekről, amit Eszter megalkotott. Így, hát írtam egyet a képei alapján. El is küldtem neki, amit szépen megköszönt, persze nem hiszem hogy elolvasta, de nem haragszom, mert több száz ilyen levelet kap másoktól : verseket, meséket, stb. Ezután elkezdtem írni más történeteket, novellákat. A Coraline című könyv adta az ihletet, meg egyébként is szeretetm az ilyen típusú írásokat, filmeket. Megírtam 5  rövidke kis ifjúsági kalandtörténetet, mind másról szól, más helyen játszódik. Nagyon élveztem az utánajárásokat a helyszíneknek, meg az ottani szokásoknak, új motivációt adott és lelkesedést valami iránt, amivel szívesen foglalkozom akár hivatásszerűen is. Nézegettem tanfolyamokat, hol lehetne kreatív írást tanulni, de nekem mindegyik pénzlehúzós szagú volt. Inkább utána olvastam a neten magyar és külföldi oldalakon, hogy érdemes belekezdeni az írásba. Egész hasznos tanácsokat találtam. Jelenleg kiadókat vadászok, hátha találok egyet, aki szóba áll velem, ha nem akkor kénytelen leszek kiadni saját magam :) azután meglátjuk mi lesz

Igyekszem nem feladni és kitartani és persze tűrni a negatív kritikákat. Ha ezzel akarok foglalkozni, sok emberrel kell majd beszélgetnem és sok helyre utaznom, de ezt azt hiszem el tudnám viselni. A következő megálló Róma után Szlovénia lesz egy hosszú hétvégi kikapcsolódás Augusztus végén. Ott is lehet majd inspirálódni.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegyeskoret.blog.hu/api/trackback/id/tr5214158027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása